tisdag 20 april 2010

Mycket viktig info...

.
Efter att jag hets ätit en fantastisk sushilunch i värsta bulimitakten kände jag mig trött och lite yr. Det borde lite godis råda bot på så jag köpte en sån där förbannad godislåda som mina förrädiska jobbarkompisars ungar säljer. För att få upp blodsockerhalten var jag ju tvungen att i rask takt trycka i mig en si sådär 10-15 kolor av varierande smak.


Jodå, blodsockret är det väl inget fel på längre men magen har kört igång ordentligt och är väl inte riktigt nöjd med antalet kolor som skulle få mig att må bättre. Va fan, samarbeta lite här nu kroppen. Vill blodet få mer socker så ska den få det utan att tarmarna ska lägga sig i.... *hmfr* Kanske ska jävlas lite och ta en kopp kaffe som GRAND FINALE!!!

Ouver änd aut * gaaaaah, rusar på toa*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men dom är goda!!!!!!! Slutade äta godis i måndags igen. Det gör du 52 gånger om året sa sonen. Och det stämmer ganska väl. Nu har det gått snart två dagar och jag är så jäkla godissugen. Köpte också en sån låda för ett tag sedan. Dom med rött papper på är livsfarliga.
Dom små växer annars ordentligt. Alla har öppnat ögonen och dom kan nästan springa. Tarrak 2 kan morra. Och så har jag klippt 198 klor idag. Vad sägs om det? Måste väl vara rekord! Kramar ifrån Arelid

Martina sa...

Haha, såna där storpack är farliga. Då kan man ta så mycket innan det syns att det gått åt liksom, och sen kan man ju ta lite till för det finns ju fortfarande mycket kvar och vips så har man ätit alldeles för mycket. Sen får man lite extra dåligt samvete när man insett att man tryckt i sig allt själv... :P

Sven och Charma sa...

Jag har bara en kommentar...
Var köper man en sådan??? För jag vill ha 2!! :)
Är så godissugen och det verkar ju vara mycket i dem där burkarna..

Kram
Sven

Anonym sa...

Jag vill me ha kola! MUMS!
//Caroline

lojocas sa...

Godiset?? Varför skylla på godiset? Det var ju helt klart sushins fel att magen pajade! Godis gör bara gott - hade du inte ätit det så hade det gått ännu värre...så det så!

Håller med om det som står här ovanför; Varför bara köpa en?? Ser ju jättegoda ut.

Duktiga bebisar Tarrak har. Glöm nu inte att ta med kameran och att använda den flitigt. Sist men inte minst så vet du ju var fotona ska skickas ;)

Kramar

Agnetha sa...

Godis är gott! Kanske inte alltid så jäkla nyttigt, men jäsikens vad man kan må bra av det ibland. ;)

Anonym sa...

mummsig! :-)