tisdag 27 april 2010

Inga ord behövs...

.
Pappas grabbar...

Alla 8 godingar!!!









10 kommentarer:

Anonym sa...

Smälter, dör och vet inte om jag vågar följa med och hälsa på dem :) Har hittat TVÅ favoriter.
Kram Annelie

Anonym sa...

Tarrak ska
väl inte behöva skämmas över barna i alla fall. Tusen tack för igår. Kram Anki och Siri

Helena & Lova sa...

Jag tycker "pappas grabbar" påminner om fastrarna Faiga och Lova i teckningen.

Agnetha sa...

Herregudminskapare, hur ska jag våga åka och titta på dem, utan att kidnappa minst 3-4 stycken. Och en liten rödnäsa också... Oj, oj, oj... :)
Pappa kan vara stolt - lika stolt som krypens farbror. ;)

Anonym sa...

Oj vad kusinerna är söta, vilka raringar, klart Tarrak och Siri ska vara stolta. Ha det gott /Elda med Matte

Anonym sa...

Nämen vilka små sötnosar, vad stora dom börjar bli.
Känns skönt att bebisar inte växer upp riktigt lika fort som valparna gör.
Vill aldrig att Tindra ska bli stor!!

Riitta sa...

Jag smälter! De är helt bedårande :)
/Kram

www.segerstorpshundar.se sa...

Åh, vilka ljuvliga små godingar. Helt underbara! Kram

solfrid sa...

Flinkeste Tarrak, de er bare herlige! Vil ha, vil ha jeg og!
En stor klem til pappa Tarrak, fra bestemor i Norge.

Anonym sa...

Fin bild på min blivande pris, den som är mest lik pappa Tarrak:)
Kram