tisdag 3 maj 2011

Fille, Ordklasser o sånt

.
På måndag den 9 maj fyller vår lille bäbis 1 år. Vart sjutton tog det där året vägen?

Den där lilla bäbisen går inte. Han springer... han har alltid bråttom och oftast med ett finurligt leende på läpparna. Hela hans uppenbarelse lyser bus. Vi kommer att få mååånga gråa hår med den där lille filuren ;). Sötaste, goaste, underbara ungen min! 1 år har vi haft lyckan att få betjäna lille Prinsen och hans storebror.


För utom att fundera på vart mina år tar vägen så har jag idag pluggat. I veckan är det Ordklasser som gäller. Det finns 9 hela ordklasser och jag funderar på hur jag ska hinna lära mig alla dessa på en vecka. Men men, jag får äta, sova, bajsa ordklasser helt enkelt.

Nu ska jag kolla klart BB, sen i säng o läsa några sidor innan John Blund knockar mig. Sova för få timmar och sen börjar det om igen.


3 kommentarer:

Martina sa...

Jösses jag visste inte ens att lille "Buddha" kunde stå själv! :-O
Hoppas wipes'n gör nytta! :)

Martina sa...

När kommer uppdatering med Felix födelsedagskalas då? :)
Ses på lördag!

Hedblomskan sa...

Nu är det på tiden att blogga lite va? Saknar dina inlägg!! Kramar