torsdag 3 november 2011

Paus i bloggpausen

.
Blev lite sugen på att blogga lite så jag gör det.

Inser hur kul det är att gå tillbaka och kika på gamla blogginlägg och återuppliva "gamla" minnen. Saknar då bloggandet. Jag skriver några rader så får vi se om det blir några fler så småningom.

Senaste inlägget var 3 maj. En mindre evighet sen. Jag tänker inte ens försöka komma ihåg eller summera vad som har hänt sen dess.

Skriver lite om vad som händer just nu istället.

Jag har ju som dom flesta fattat börjat jobba igen. Från att nästan ha hämtat mig från 2-barns chocken kom, 2-barns och jobba heltid chocken. Den var en väldigt stor omställning för mig. Jag får än en gång be om ursäkt för mina fula tankar om folk när dom sagt att...

Jag hinner inte med nåt efter jobbet
Jag får försaka mina egna aktiviteter
Jag är alltid trött
osv osv

Jag ber om ursäkt för alla fulheter jag tänkt. Nu är det jag som är den fule! In your face som vi säger... Men men, jag kan inte grotta ner mig i allt jag inte hinner så jag får helt enkelt försöka göra det bästa av det jag hinner.

Just nu inser jag att jag inte hinner blogga mer för en liten Buddha kräver något av mig... som vanligt.

Slänger in lite helt-apropå-bilder...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med appropåbilder och härligt med blogginlägg! Fortsätt så :)
Kram Annelie

Erika sa...

Kul med ett inlägg :)

Sandra sa...

Oh så kul med ett blogginlägg! :)

Martina sa...

Välkommen tillbaka! :D