söndag 26 december 2010

Julen är över...

.
Ja då var julen över för denna gången. Julen ÄR bra mycket roligare när man har familj och i synnerhet barn. Leos kommentar..."älskar min gitarr" får ens mammahjärta att bli alldeles varm och man vet att man gjorde ett bra sista-minuten-inköp i form av en riktig akustisk gitarr med blå flames på i modell mindre... (bild kanske kommer).

Har under tre veckor jobbar de tider Leo varit på dagis. Min mamma har varit en ängel och tagit hand om Felix. Jag har fått laddat mina batterin ordentligt. Ska jobba tre dagar till och sen vara mammaledig på heltid igen.

Jag vill önska er alla en riktigt god fortsättning och så vill jag ge alla som behöver en extra stor värmande kram!!!

Här kommer en liten bild på en nakenfis...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill bara önska er ett riktigt Gott Nytt År. Kram Anki och hundarna