onsdag 7 oktober 2009

Goaste ungen

.
Jag tror jag dör en liten smula.

Den älskade ungen är bara för söt. I morse efter frukosten fick han den stora äran att kasta ner det ihopvikta mjölkpaketet till källarn där vi förvarar pappersåtervinningsgrejer. Jättestolt och glad är han när han får hjälpa till.

Sen när jag satte mig vid datorn på kontoret där även skötbordet står så hittade han en använd blöja som han tog i handen och tultade iväg med. Raka vägen till sopskåpet där han slängde den. Alltså, så smart i den åldern... vart ska detta sluta.

Det är Trollet jag skriver om och inte Robin så ingen missförstår.

4 kommentarer:

Mor-Mia sa...

Det bådar helt klart gott för framtiden.. ;)

Kram kram

Anonym sa...

måtte vara flest manliga kromosomer då i den pôjk!

Agnetha sa...

Han blir nog sopgubbe! En redig karl som hänger på utsidan av sopbilen och kastar sig över varje soptunna. :)
Eller renhållningstekniker kanske det heter nu för tiden...

Anonym sa...

Klart han är smart! Han har ju att brås på!
Kram Annelie