torsdag 22 oktober 2009

Tjaba

.
Torsdag... tror jag att det är. Veckodagarna flyter samman när man inte är hemma och har sina vanliga rutiner. Och snart blir det väl ännu mera rutin när jag börjar jobba. 2 november är det slut på ledigheten. Men det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet igen. En stund i a f.

Idag ska vi åka till badhuset här. Jag tänker endast ligga i barnbassängen där det tydligen är behagliga 30 grader. Och bastun. Har suttit ute och läst en stund och nu är jag kall ända in i benmärgen.

Min kusin och hans fru ligger inne på förlossningen sen igår kväll så nu går vi här på helspänn och väntar på samtalet. Tyvärr hinner vi ju inte träffa den lilla/lille innan vi åker hem men en present hinner vi förhoppningsvis att köpa som de andra kan leverera.

Inga kommentarer: