fredag 30 oktober 2009

Världens bästa Mammagrupp....

.
Jag har världens bästa mammagrupp!

Jag gjorde ett tappert försök till att fixa en sista fikaträff med morsorna innan jag börjar jobba. Intresset var svalt och endast en mamma nappade på förslaget. Vi bestämde att vi skulle gå en promenad och sen fika. Men i morse var trollet allt annat än gullig och jag messade för att ställa in då jag inte hade lust att gå promenad med kinkig unge. Strax därpå får jag samtal från en annan mamma i gänget som skäller på mig för att jag sabbar överraskningen.

Hur gulliga är dom inte... dom hade ordnat en överraskningsfika till mig och trollet hemma hos en av tjejerna. Och det var dit vi skulle promenera och nu sabbade jag allt. Men jag blev överraskad i alla fall.

Givetvis kunde jag inte låta en kinkig unge stoppa detta så vi gick dit ändå och hade hur trevligt som helst. Tack alla goa mammor, pappor och ungar!

Jag kommer sakna er!

1 kommentar:

Johanna sa...

Det var ju bra att du blev lite överraskad iaf! =)