torsdag 15 oktober 2009

Vi åker...

.

På måndag drar vi till Finland!!! Jag, Trollet och min mor.

Mamma har varit sugen på att åka ner hela hösten men inte fått tummen ur så nu drog jag ur den åt henne. Vi bokade biljetter igår så på måndag drar vi mot Sthlm och Viking Line Amorella. Tyvärr får jag ju inte träffa Färjan Håkan men jag överlever nog.

Vi blir borta dryga veckan och det ska bli mysigt att träffa släkten igen. Sen hoppas jag även att min kusins fru ska hinna kalva så vi får träffa den lill* innan vi åker hem.

Det blir en lång bilfärd för trollet men vi ska nog lösa det på bästa sätt ändå. Mor får äran att sitta och underhålla gossebarnet. Tyvärr innebär resan att jag missar vår Mammagrupps Mexicanska afton hos Linda men vi ska nog träffas för att äta och dricka fler ggr.

Tarrak ska gästa Bonussvärmor med familj då Peter jobbar så långa dagar. Så honom kommer det defenitivt inte gå någon nöd på.

4 kommentarer:

Saga sa...

Så avis! Finland har jag inte besökt på jättelänge =)

Hoppas ni får en kalasfin resa !!!

Kram

Agnetha sa...

Hakkapäälä, eller vad det nu heter/stavas. ;)

Ha det så trevligt ni bara kan.

Kram

www.segerstorpshundar.se sa...

Åh vad mysigt vännen!! Ha en riktigt härlig resa:) Kram

Martina sa...

Du är utmanad i min blogg! ;)