tisdag 12 oktober 2010

Lite nytt...

.
Buddha har fyllt 5 månader för ett par dagar sedan så jag tänkte att det kanske var dags att uppdatera "headern". Självklart ska jag ha störst plats på fotot *mohahaa* och för omväxlings skull får odjuren lite större bilder med (vad säger du Martina... nu är Nils med också :P).

För övrigt har jag en "lugn" vecka. Inte mycket inplanerat. Det riktigt skönt att inte flänga runt. Det har blivit lite väl mycket flängande på sista tiden och för en stressad själ blir det ibland för mycket och man får trycka på nödstopp och kliva av. Det har jag gjort denna veckan och ska ägna hemmet lite tid. Inte så mycket städ o sånt men lite småpyssel som att fixa iordning snickarboa som sett ut som sju svåra år i ungefär tre år.

Har röjt ut all skit som legat där och bara tagit plats. Funderar på att lägga ut snickarbänken på blocket, kanske ta ner verktygstavlan och måla väggarna. Har inte förankrat mina idéer med hanen än men det kanske inte gör så mycket om jag kladdar färg på väggarna där nere... det kan liksom inte bli värre... idag är det otäckt grönt.

4 kommentarer:

lojocas sa...

Så fint det blev!!
Kramar till er alla på headern :)

Sven sa...

Tänkte jag skulle överaska Linda med en huslig inspiration. :)
Om ni vill sälja er snickarbänk ( och du får det godkänt av hanen ;) ) så kan jag nog vara intresserad. SÅ hör gärna av dig i så fall.

Kram
Sven

Martina sa...

Martina gillar detta! ;)

Anonym sa...

Skönt att kliva av ibland och ta det lungt!!

Kram på er