tisdag 30 november 2010

Så mycket bättre...

.
Vill bara säga att jag inte är alls less på att vara mamma längre. Jag är snarare överlycklig att få vara mamma åt mina 3 ljuvliga pojkar.

Det kändes som barnen förstod att dom skulle vara snälla mot mamman på eftermiddagen och kvällen. Dom gick och lade sig som små änglar och deras små snarkningar värmer hjärtat.

Nu ska den fyrfota vännen få en ytterst kort kvällspromenad då kylan gör att jag inte har lust att vistas ute mer än nödvändigt och sen ska jag ta med samma fyrfota vän och krypa ner under täcket och mysa med. Peter jobbar sent som "nisse" i källarn med A och T så han kryper väl ner under täcket runt midnatt.

Så trots att livet kändes motigt tidigare idag har det vänt och känns riktigt angenämt just nu...

2 kommentarer:

saga sa...

Skickar massor av käääääärlek till dig från Gråberget!

hali pali Satu

lojocas sa...

Har läst dina båda inlägg nu och visst får man säga så - man får till och med mena det!! Att man sen kan ändra sig är ju det viktiga, precis som du har gjort ;)

Trots att jag inte har fullt upp med småbarn kan jag känna mig som tanten på bilden ganska ofta, bara hornen som saknas :)

KRAMAR