tisdag 11 maj 2010

Ang bb inlägg...

Förra "inlägget" blev knas. Skulle blogga från bb med Peters HTC Hero telefon men kunde inte skriva i inläggsrutan utan endast i rubriken. Därav det korta "inlägget".

Nu är vi i alla fall hemma med den nya lilla prinsen i familjen. Han vägde 4 kg och var en halvmeter hög. Allt gick "smärtfritt"... (nåja, lämnas fritt för egen tolkning) och jag mår oförskämt bra. Förra natten har jag dock inte sovit många timmar då lillprins övade på sina röstresurser. Men inatt har han lovat att han ska sova snällt så jag kan sova ikapp mig :P... yeah right ;).

Nu ska jag umgås med Leo som jag har saknat till bristningsgränsen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmhm. Du måste vara av den tåliga sorten om det gick "smärtfritt". Jag tyckte det var en näradödenupplevelse innan allt var färdigt. Sedan var jag som ett ras i ett halvår. Men jag är nog av den klenare sorten. Vi hoppas du orkar ta med dig lillprinsen och komma på ett besök till. Den förste flyttar nog den 5/6. Kramar från mig och alla hundarna i Arelid

Agnetha sa...

En lite tjockis alltså. :) Skönt att han valde the easy way out i alla fall. ;) Har ni funderat på nåt annat än Gollum ännu?

Ja ja, sov ett tag, sedan är det väl dags att börja jobba på en dotter. :P

Kram på er alla - stor som liten och oavsett antal ben.

Kram på er

Sandra sa...

Härligt att lillprinsen är kommen och att allt gick bra!! GRATTIS!!!!

(Tänk att jag gissat rätt på könet på varenda bebis som fötts i år!)

Bettan & Coxie sa...

Grattis till den lilla prinsen! Kram till hela familjen =)