onsdag 1 september 2010

5 bloggar

.
Nu har jag suttit och börjat skriva 3 olika inlägg... när jag kommit halvvägs har jag "suddat". Jag försöker krysta fram en text som ska innehålla nåt intressant och uppseendeväckande men det går inte. Det är stopp. Så därför får detta bli ett totalt menlöst inlägg.

Jag undrar.... vilka sidor/bloggar "måste" ni besöka nån gång under dagen. Lista 5 sidor ni besöker så jag har nåt att göra när jag inte gör det jag borde.

Här kommer mina 5 "måste" sidor:

Fejjan
Fotbollsfrun
Aftonbladet
Carolina Gynning
Interiora

7 kommentarer:

Martina sa...

Min blogg samt kompisars bloggar (totalt 8 stycken). Yours included :P Sen blir det ju Facebook, mailen och ganska ofta klart.se för att kika vädret samt Platsbanken om de finns nåt spännande jobb.
Så sorry att inte tillföra dig nåt skoj mer i din lista... :P

Peter sa...

admin för interiora.se
Fotbolldirekt.com
Elfsborg.se
fotboll.expressen.se
Fotbollskanalen.se

Jobb och fotboll... Men jag försöker få tid för den där saken som kallas familj imellan varven ibland också ;)

Mor-Mia sa...

Hej Tytti,
Klart ni får länka till mig, det är bara roligt!
Jag lägger in en länk till er också. Jag har förresten skrivit upp en av era fiiina frysväskor på min "vill ha lista" :)

Kram kram

lojocas sa...

Din blogg (nästan varje dag iaf) + alla mina valpköpare, fb, hemnet, aftonbladet.

Å du....inget av dina inlägg är meningslöst.

Kram

Anonym sa...

Din blogg. Mina valpköpare, blocket (för min båt är stulen) och fejjan........... Tack för i går. Blev det några fina kort? Kram Anki

Anonym sa...

Hm. Undrar just om du inte ska ha en länk med valpkullar? Kram Anki

saga sa...

Heeej vännen!

Jag läser din blogg, och älskar både menlösa och icke menlösa inlägg. Eftersom det är såhär, att de flesta människor har ett intresse i vad andra gör och det är först när man själv är trött och grinig som man kritiserar andra. Vad jag försöker säga är, I love youre blogg =)

Min mail läser jag och min egen blogg haha!

Raggar på mötesplatsen ...

Och sen hundratals träningsbloggar/inredningsbloggar och friskis å svettis.

Kram kram