tisdag 23 juni 2009

Ajaj

.
Note to self... ha ALLTID strumpor när jag går långpromenad!

5 kommentarer:

Erika sa...

Äcklig tå!

Nej jag känner att jag behöver lite hjälp annars kommer jag ingenstans så lite bajs i byxan kan det lätt vara värt!

Kicki sa...

Vad härlig du är! Jag tackar givetvis ja till ditt erbjudande! Nu får du skylla dig själv, för tänk vad du har gett dig in på. *skrattar*

Skämt och sido, det vore kul att träna eller bara träffas någon gång, gärna på klubben, så hon får lite positiva vibbar därifrån.
Åkte dit i söndags men vände då det var hiskeligt mycket folk och jag orkade bara inte..

Så, när kan du?

Agnetha sa...

Snacka om att ha en öm tå man inte ska trampa på... :P

Anonym sa...

Ajajaaj!
//Kram Annelie

Kicki sa...

Äsch, att jag inte läste på min bligg tidigare... Men å andra sidan så hade jag ändå inte hunnit :) Men gärna en annan dag!