lördag 13 juni 2009

Dagens planer...

.
Min svåger är kidnappad. Dags för hans svensexa. Fick se hans snygga outfit igår... *skakar på huvudet* stackars T. Dagen börjar med gympapass och vals i parken och sen massor utav kul happenings under dagen. Hoppas dom får en kul dag.

Själv har jag tänkt att åka till Elfsborgs BK och kika lite på elitspårtävlingar. För att se hur "det ska gå till". Imorrn ska jag lägga spår åt nämnda klubb. Vår klubb och dom brukar hjälpas åt vilket alltid är trevligt och alla vinner på. Sen hoppas jag Annelie ringer och säger att hon bjuder oss på en kopp kaffe *blink blink*

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gjorde jag ju....men för sent :( Var ju tvungen att dammsuga mm när man väntade trollbesök och eftersom jag trodde att du skulle ringa så satte jag inte på datorn förrän....ja jusst det - för sent! Men vad är väl ett troll i Svenljunga? Det kan ju vá tråkigt och alldeles, alldelels underbart *snyft*

Sen missade jag ju ditt samtal också genom att ha den dåliga smaken att gå till affären...håhåjajaj. Vi får försöka en annan dag :)

Kram