fredag 12 juni 2009

Sjung om studentens....

.
Idag har jag grinat... som ett litet barn. Inte riktigt men nästan i alla fall.
Jag har varit på student. Peters lillasyster tog studenten och alltid när jag står där och tittar på dom själaglada ungdomarna rinner tårarna. Det behöver inte vara nån jag känner men den sanna glädjen man ser får mig alldeles gråtmild. Idag var det ett gäng killar som kom ut och stämde upp i Oboy, vilket vackert väder..... Då brast det för mig.

Tårarna var även till viss del för min stora son som jag hoppas ska kunna uppleva det här. Jag önskar honom verkligen det från hela mitt hjärta. Just nu känns det lite tröstlöst eftersom han är så skoltrött men jag ska göra mitt bästa för att stötta honom i att lyckas.

Ha en jättekul kväll alla underbara ungar som tagit studenten!

Inga kommentarer: