torsdag 18 juni 2009

Sommar

.
Igår var far min här och lagade min gamla (med betoning på gamla) cykel. En skruvjäkel gick av och cykeln är fortfarande olagad. Men, den har luft i däcken i alla fall.


Kvällen tillbringade jag på klubben där vi hade segerfest för segern i Sjuhäradsmästerskapet! Det kom mycket folk, kul! Bilder på folk och fä hittar ni här... (om jag får ordning på skiten)


Idag har jag och trollet varit på mammagruppsfika hos Sara och Cornelia. Leo somnar alltid i bilen hem när vi har varit och röjt med andra. Så nu sitter jag här och njuter av tystnaden en stund ;).

Midsommarafton kommer vi att fira i Seglora bygdegård. Min systers kompis Tanja och hennes man har bröllopsfest. Dom gifte sig den 2 maj men valde att ha festen imorgon. Ska bli kul och jag hoppas att vädret ger oss en liten break så man kan vara ute... blir lite enklare när man har ungar och hundar med sig.

Ha en riktigt skön midsommar allihopa och var försiktiga med regnkläderna och använd alkohol som en vän till mig skrev så fint....


5 kommentarer:

Annelie sa...

Kunde inte se några nya bilder på din pixbox men det kanske kommer.

Önskar dig och dina pojkar en riktigt Trevlig Midsommar!

Kram

Agnetha sa...

Glad midsommar med massor av sol önskar jag er!

Sandra sa...

Ja, det var inte meningen att trampa på några tår den här gången heller, även om jag var mer beredd den här gången... ;-) Ber om ursäkt iaf!

Om Nils mår bra, inte riskerar att bli överkörd i nån större utsträckning och grannarna inte får nerpinkade utemöbler eller bajsade sandlådor så är ju allt frid och fröjd och precis som det ska vara! Här är det tyvärr inte alls så. Många grannar störs, inte bara jag, katterna slåss var och varannan natt och vi har tung trafik runt husknuten.
Själv drömmer jag också om möjligheten att kunna ha utekatter och slippa det eviga pysslandet för att göra dem nöjda och glada. :-)

Ha en underbar midsommar!!

Carina sa...

Glad midsommar på er:)
Kanske ses vi något i helgen.
Kram Farfar, plastis och barnen

Malena & Annie sa...

Trevlig midsommar på er!! KRAM