fredag 26 juni 2009

Lite av varje...

.
Vi har världens varmaste hus. Att ha öppet för lite tvärdrag är inte att tänka på så länge vi har ett litet troll som vägrar att stanna inomhus när något är öppet. Men jag vill inte på något sätt klaga... det är SOMMAR och me like.

Idag har jag, Leo och Erika varit och "badat". Vi såg några som badade, skakade på våra huvuden och konstaterade att dom inte var kloka. Leo tycker det är urmysigt att upptäcka världen och det där med att man måste stoppa precis allt i munnen har minskat vilket är skönt.

Imorrn bitti ska jag och Prins T lämna de tre andra grabbarna hemma för att åka på kennelläger. Det har börjat idag men 2 nätter vill jag inte vara ifrån det lilla trollet. Dom stora trollen klarar sig nog utan mig ett tag men inte den lilla lilla lillaaaa.... Han kommer att ha det hur bra som helst med pappa men det kommer att kännas konstigt att gå o lägga sig utan att ha honom i samma rum. Men man lär väl vara helt slut efter en hel dag uti spårskogen så John Blund lär hälsa på väldigt tidigt.

Ha en riktigt skön helg och lycka till alla ni som ställer ut på Ryda i helgen!

8 kommentarer:

Jagochgrabbarna sa...

Jag tror att det är jag som har världens varmaste hus. Fast jag gillar också värmen. Hoppas ni får en superkennelträff!

Vi ses!

Anonym sa...

Alla har vi nog världens varmaste hus och jag gillar INTE!!

Ha det så trevligt på kennellägret och glöm inte att ringa och rapportera om hur ni haft det.

Lotta har haft framgångar på Ryda idag (SDHKs utställning): Lexuz 3e bästa hane, Neo BIR-junior och BIR (totalt när han gick mot de vuxna hanarna). Sen blev han BIS-4 junior och BIS-2 (totalt), Cert naturligtvis...Imorgon ställer hon gossarna igen.

Kram Annelie

Annelie sa...

Grattis på namnsdagen LEO!!

Kram från tant

Anonym sa...

Grattis Leo på din dag idag. Hoppas att du får bada å en kebbabtallrik efteråt
/Tämtaborna

Martina sa...

Grattis Leo på namnsdagen! :)

Madde sa...

Heeej! Väntar på roliga foto från lägret ... framför allt kullkampen :) Kram

Anonym sa...

ni glömmer väl inte bort att pappa är en av ca 111700 i landet som har namnsadag idag?

Anonym sa...

Ett försenat grattis till dig Peter *blommor och fanfar*

Tytti: Fina bilder från lägret.

Kram Annelie