onsdag 1 juli 2009

Bröllop och kennelläger

.
Bloggtorka just nu. Det är för varmt för att sitta vid en dator och de stunder jag "måste" ägnas mest åt min systers bröllops-festhäfte. Det är ALLTID mer pill än man tror. Tur att jag började för flera månader sen. Nu är det endast finjusteringar. De första 60 sidorna är utskrivna. Nu återstår ca 300 sidor :P.

Idag har jag och syrran varit iväg på bröllopsärenden. Till frissan och bläddra i bröllopsböcker. Till floristen för att beställa blommor. Till fiket för att bläddra i tidningar. Till juvelerarn för att köpa örhängen. Man blir ju riktigt sugen på att gifta sig själv ;).

I helgen var jag och Tarrak iväg på Kennelläger. Vanligtvis så åker vi och är med på hela lägret men mitt mammahjärta fixade inte det så vi struntade i fredagen och åkte på lördag morgon istället. Lägret hade ny plats i år och det funkade hur bra som helst. Tarrak var överlycklig för att få rå om och rås om av matte helt själv. Orkar faktiskt inte skriva om allt skoj vi gjorde men här hittar ni lite bilder i alla fall. Vissa bilder borde ha kommentarer och förklaringar men det ids jag inte heller så ni får helt enkelt fråga om det är nån bild ni undrar över.... Bilderna här!

2 kommentarer:

Lotta&vavvorna sa...

Ska Tanja gifta sig!!??? Gud vad roligt, gratta henne så varmt från mig :)

Kram

Agnetha sa...

Haha, "vackraste"-bilderna blev verkligen ... eh.... "vackra"! :)

Tack för trevligt sällskap i helgen och för att jag fick bli pussad på av Tarrak. Det kan jag leva på länge.

Hoppas att bröllopet blir precis så lyckat som ett bröllop ska bli. Och hälsa syster och gratulera.

Ha det gott i värmen!

Hälsningar
Agnetha

PS. Jag tycker absolut att ni ska göra slag i saken! ;) DS.