tisdag 28 juli 2009

Vi gör visst intressanta saker :P

.
Angående mitt förra inlägg så måste jag ju in och ändra lite. Jag har ju visst intressanta saker att skriva om (tack för påminnelsen Annelie). Jag, Nina och Annelie med alla hundar hade en jättetrevlig träningsdag tillsammans. Jag har ju nu kört igång träningen efter "bröllopsuppehållet".

Jag ska ta och anmäla mig till några tävlingar nu så jag får igång träningssuget riktigt ordentligt. En Lk3 och lite högre tävlingar väntar i höst (om man kommer med vill säga). Till högre har vi ju en hel del kvar att traggla på. I 3:an är vi så pass klara att om allt funkar som det gör på träning så ska det inte vara några större problem men det uppstår ju alltid eller ofta lite tokigheter på tävling. Vi är inte tävlingstränade så vi ska ut o träna på det i skarpt läge.

Så nu vet ni att Tarrak inte får ligga i en liten grå hög i ett hörn och ha tråkigt. Han aktiveras ju även av Trollet på dagarna och riktigt härliga långpromenader av våran alldeles egna doggywalker Kicki. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så där ja! Nu är jag nöjd :) Känner mig redo för spårträning i veckan - bara säg till när. Vi kan ju höra med Nina och hon har tid, lust och ork att följa med.

Kram Annelie