torsdag 9 juli 2009

En perfekt symmetrisk värld...

.
Är ni symmetriska eller asymmetriska människor?

Jag är fruktansvärt symmetrisk. Jag blir lite lätt stressad när saker och ting är asymmetriska. Mönster, teckning på hund, hur blommor står i fönster, etc etc. Symmetri är ordning och det gillar jag.

Har upptäckt att jag blir mer och mer symmetriskt i vad jag än gör. Igår höll jag och mamma på med festhäftet till bröllopet och alla häften blev inte exakt likadana av olika anledningar *stressad*. Men till slut kom jag fram till hur vi skulle göra ändå för att få symmetri i det hela :P. Finns det råd för detta tillstånd? Nån avvänjningsklinik?

Min vackra symmetriska Prins...

2 kommentarer:

Martina sa...

You and me alike! :)

Prickigabrormatten sa...

Nja, nog har Tarrak liiiiite mer svart på ena sidan och liiiiiite mer vitt på den andra. Usch och fy en sådan osymetrisk hund! *hahahaha*
Men jag håller med, trots att MIN hund är SYNNERLIGEN asymetrisk, att det ska "stämma" i alla lägen. Sånt där som omtag på gardiner, eller vilken "böj" det är på gardinen, att uppvikta ärmar är lika mycket uppvikta, att eyeliner och ögonskugga är exakta på båda sidor och .... ja, du vet ... Sånt är VIKTIGT - om jag inte ska bli vansinnig! :D

Ha det gott - kram till både dig, "ojämna" T och resten av familjen. Förresten, Tarrak får lite extra pussar; jag har ständigt "Tarrak-abstinens" i veckor efter att vi träffats, så nu är det TUNGT... ;)