torsdag 23 juli 2009

Liseberg....

.
Även om livet brukar kännas lättare när det är fint väder så är det helt okej med regn idag. Skönt att inte känna att man måste göra massa saker utan att bara kunna vara hemma och ta det lugnt. Vi har haft Pia och William här på fika på fm och nu slappar vi bara. Kortleken åker fram och jag ska tydligen lära mig nåt nytt.

Vi var på Liseberg i måndags när släkten var här. Åkte en endaste karusell själv. Balder... herrejisses i min låda vad jag skrek. Lovar att ni ska få se bilden så fort vi fått den inscannad. Det var nog det bästa kortet på mig någonsin... ren och skär skräck i den blicken.





2 kommentarer:

LANTHUNDEN sa...

Hej gumman!!!

Mysigt med Liseberg:) Vi var på funcity förra veckan, kan rekomendera det oxå, riktigt trevligt och så fick man ha hund med sig!? Inte ofta ju...

Underbara bilder på Din syster, mycket vackert brudpar, vill ju se nått på dig i klänningen oxå ju;)

Kram Kram

Malena o Annie sa...

Ja du, jag finner inga ord för känslan att få stå där överst på pallen med den blå/gula flaggan i ryggen och ha vunnit en klass med över 60 starter. Veta att vi är bäst. Och sen i nästa andetag komma på, men HERRE GUD, vi är ju i 3an!!!
Fast dagens känslomässigaste lopp var agilityklassen. Jag gråter hejdlöst så Emie får ta Annie. Så medans min coatch tillrättavisar mig samtidigt får hon hålla om mig för benen bär inte. Denna SUPER duktiga vackra lilla hund! Jag kan inte förstå att hon är min!!

MÅNGA KRAMAR