tisdag 14 juli 2009

Jävla byracka!

.
Ännu en gång blev Tarrak i morse påflugen utav Harry eller Nisse. Det är ju två westies som hatar min lilla prins. Nu kom den ena springande och flög på Tarrak, för en gångs skull så svarade T upp. Husse kom sakta lunkandes efter, jag talade om för honom att stanna så jag kunde hämta hans hund. Hunden får alltid mera mod när husse är med vilket jag försökte förklara för mannen. Han sa inte ett ord till mig utan fortsatte att gå. Jag höjde rösten och bad honom STANNA. Han sket fullständigt i mig. När han kom fram till sin jycke så gjorde denna givetvis ett utfall mot Tarrak som var på väg ifrån honom. Då surnade lille T till och nöp till fanskapet i sidan. Jag hoppas att han gjorde ett litet hål på honom så att husse får sig en läxa.

Han bad som vanligt inte om ursäkt för att hans hund hade kommit farande. Jag berömde Tarrak som var modig och sa ifrån. Han är så underbar min lilla Prins. Så fort han hade smakat lite på byrackan så vände han blicken till mig för att fråga om han gjorde rätt. Bra killen... kom här! blev mitt svar.. och han kom till mig. Underbara underbara Tarrak!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men nej,sicken jävla hund och ännu värre ägare *morr* såna borde polisanmälas!!!!!!!!!!!

Hejja Tarrak!

Kramis Malin L

Agnetha sa...

Brorsan Blå kan ju alltid komma och hälsa och ge Harry och/eller Nisse en läxa. ;)
Eller kanske det är ägaren till N och H han ska ge sig på? Fast, det blir ju en svårare nöt förstås...

Hejja T!

Anonym sa...

Du har allt en snäll liten prins du :)
Kram Annelie

www.segerstorpshundar.se sa...

Nä fy fasiken vad arg man blir!!! Heja Prinsen! Kram

Erika sa...

Jag får besök från Aussie idag, om ni skulle vilja göra ett spontanbesök ;)

Anonym sa...

Duktig kille som säger ifrån!! Hoppas att det någon gång går upp för gubben att han måste ta ansvar för sin hund...

Kramar