måndag 8 juni 2009

Uppdaterat var det här!

.
Long time sen uppdatering!

Har inte haft lust att blogga och därför har uppdateringarna lyst med sin frånvaro. Har egentligen inte lust nu heller men jag gör det ändå :P.

Förra veckan var mer hektisk än någonsin. Vi skulle ha min systers möhippa på lördagen och många saker skulle fixas till den. Sen har jag åter igen varit i kontakt med den "härligt hjälpsamma" svenska sjukvården. Orkar inte ens skriva om eländet.

Syrrans möhippa blev hur lyckad som helst och vi hade riktigt kul hela dagen. Det var allt ifrån magdans, kattutstyrsel, elefantklappande till klädnype-spex. Och en och annan droppe alkohol. Syrran kom inte upp ur sängen förrän kl 16 igår eftermiddag... jag tolkar det som att hon hade haft kul ;). Bilder har jag inte tagit en enda men det togs massor utav bilder till höger och vänster som jag hoppas få tillgång till snart och givetvis delar jag då med mig utav dessa.

Denna veckan ska jag bara ta det lugnt och återhämta mig för snart är det dags för bröllop nr 1 i sommar. På midsommarafton är det paret Tanja och Tobias Franssons bröllopspartaj.

Sist men inte minst vill jag säga ett JÄTTEGRATTIS till Borås BK som i lördags vann Sjuhäradsmästerkapen. I klass 3 och Elit var det lånehundar (Tarrak lånades ut till Ulf). Det är härligt att vinna på hemmaplan och lite grämer det mig att jag missade spektaklet! Vilket kanonlag det var!


3 kommentarer:

Agnetha sa...

Kul med möhippa!
Men det är inte utan att jag blir nyfiken: Vad/vilket är bröllop nr 2 (och kanske 3 och 4 och 5 också?)? Nyfiken är mitt andranamn, vet du. ;)

Och grattis till att ha en sjuhäradsmästarhund! Vi är mäkta stolta över att ha en sån brorsa. Å andra sidan hade vi varit mäkta stolta också om Ulf hade deltagit med egen hund, fast då hade det ju varit över att ha en mästerskapssyrra! :D

Det där med att inte orka/känna för att blogga känner jag igen alltför väl; just nu är inspirationen, lusten, orken och tiden noll för blogg... Men det lär väl gå över. ;)

Ha det gott - kramar till er alla.

Annelie sa...

Ja det var på tiden...till och med jag har uppdaterat mer än dig...eller kanske inte :)

Blogginlägget lämnar dock mycket att undra över så du får ta och slå en signal när du får tid.

Kram

Helena sa...

Hej, så brorsan är också "lånehund". Vem hinner blogga :) Ja, till slut somnade hon i alla fall så förhoppningsvis hinner jag äta innan hon vaknar igen.