onsdag 3 februari 2010

Min mamma...

.
Har jag berättat för er att jag har världens bästa mamma?!

Det finns massa "fåniga" facebook kommentarer folk lägger in där det står: Om du har världens bästa mamma så.... bla bla bla. Det är för banalt. Jag ägnar min ett helt blogginlägg istället.

Här om dagen så körde jag hem Tarrak till henne i vanlig ordning. Och hon rastade honom vid lunch och gick hem till oss med honom i vanlig ordning. Sen tog hon och skottade hela vår uppfart, gången och trappan upp till huset. Dessutom så kom hon hem och hjälpte till att passa Leo medans jag och Anki umgicks med hundarna nere i bodegan, eller rättare sagt, hundarna umgicks med varandra under överseende av ivrigt påhejjande mattar :P.

Hon ställer alltid upp när man ber henne, så ja, hon är nog världens bästa mamma!

Tack mamma för att du är som du är!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att mammor finns. Små barn i bodegan hade inte varit att rekomendera!!

Agnetha sa...

Ja, vad vore livet utan mammor? ;)