söndag 20 juni 2010

Amadeus vill flytta hemifrån...

.
Hade skrivit ett långt blogginlägg om hur jäkla duktig jag ha blivit men när jag läste igenom det så lät jag väldigt självgod och skrytsam så jag raderade inlägget :P.

Istället skriver jag ett inlägg där jag gör "reklam" för lille Amadeus som letar efter en alldeles egen familj som han kan få bo med. På bilden (som jag för övrigt har stulit från Ankis blogg) ser man tydligt att han är "Pappas pojk". Han har en lika skön fettvalk uppe på huvudet... (eller vad säger du Annelie?) som Tarrak hade när han var ett litet gossebarn.

5 kommentarer:

Carina sa...

Man blir verkligen sugen när man ser ullbollen:)

Anonym sa...

Ja Amadeus är verkligen super. Det värsta är väl att om ingen hör av sig snart blir det nog svårt att sälja honom för han äälskar sin matte. En riktig pussgurka som redan är lite bortskämd. Vill gärna ligga och mysa på mattes kudde på morgonen och pussas. En som inte tycker lika mycket om det är Vilda. Hon tycker att bara är för mycket när han dessutom ligger på min mysplats. Ha det gott. Kram Anki

Riitta sa...

Ska bli kul o träffas på torsdag! Var ju så läääängesen sist.
/Kram kram

lojocas sa...

Njä....Tarraks "sköna" valk är svår att "leva upp" till :)Men han är söt Amadeus, söt som pappa. Han kommer nog att hitta sin familj. Eller har han redan gjort det? *pekar på Ankis inlägg här ovanför ;)*

Synd att du tog bort det du skrivit. Man får faktiskt tro på sig själv och tycka att man gjort saker bra!!


I övrigt håller jag med Riitta, det var lääääänge sen vi träffades alla tre - ser fram emot det. Men ni får ta det som det är, jag har jobbat två nätter så jag kan ursäkta mig med det när här ser ut som f*n - bra vá?! :)

Kram

Agnetha sa...

Jag har "kittlat valptarmen" hos en klubbkompis, med bilder på Amadeus. Hon är på jakt efter ny träningskompis (hennes schappis håller inte riktigt) och hon gillar Bucks, så operation övertalning på maken pågår. ;)

Så kanske, kanske blir Amadeus klubb- och träningskompis med farbror Blå. Och jag ska lära honom ALLA dumheter jag kan. :D

Ha det gott - kramar.