onsdag 9 juni 2010

En liten uppdatering...

.
Tänk vad svårt det ska vara att hinna få till en uppdatering i bloggen. Visst har jag tid men på nåt sätt så bortprioriteras det och jag gör saker i "det riktiga livet" istället. Men nu så fick jag en liten paus då Felix inte är på humör för att sova middag i sin egen säng utan endast mammas famn duger. Mysigt det med förvisso men jag har ju lite "måsten" jag skulle behöva ta tag i.Felix har hunnit bli en månad och vart den månaden har tagit vägen har jag ingen aning om. Jag har så smått börjat komma igång med hundträning eller i alla fall planer på det. Försöker hinna med små korta pass på promenaderna som även dom börjar arta sig. Nu är det inte bara styvsyster som går långisar med honom.

Här kommer lite bilder på dom små godingarna som ni kanske redan sett på "fejjan".

Och ni... glöm inte att gå in och kika på Interiora.se om ni inte redan har gjort det. Än är det några dagar kvar på öppningskampanjen med 10% rabatt om ni anger kampanjkod GRANDOPENING. Själv är jag väldigt sugen på nedan kaffekanna från serien Café från Sagaform. Undrar om jag kan fjäska till mig en sån från chefen... ;)


Eller den här läckra ljusstaken från Queen Anne

2 kommentarer:

lojocas sa...

Sett bilderna på fb men de är värda att se igen. Ljusstaken tyckte jag om - fin!

Kramar

Anonym sa...

Gillar kaffekannan. Vet du ingen som är sugen på en lite Tarrak? Har fått tillbaka honom. Hoppas allt är bra med er. Frågade Annelie om vi skulle dra ihop till en träningsdag. Vad säger du om det? Kram Anki Ps. Vi kan turas om att passa lillprinsen