torsdag 24 juni 2010

Trööött

.
Jag blir ingen bra människa när jag inte får sova. Först en natt där Leo vaknar av att han kräks av allt hostande plus en släng feber på det. Tog väl en timme innan vi fick somnat igen och sen var det orolig sömn hela natten.

Och nu en natt där Felix vände på dygnet lite och tyckte att 01.00 var en bra tid att vakna på. Höll väl på till 03.30 med övertalning.... SOOOOOV NUUUUUU!

Jag blir så sur, grinig och allmänt kinkig och låter det gå ut över dom som jag håller kär när jag inte får sova. Jag önskar det fanns något jag kunde göra för att ändra på det men näää... sån är jag väl helt enkelt. Så sorry mina kära familjemedlemmar!

Leo fick vara hemma från dagis idag med. Dagarna blir vääääldigt långa och tråkiga när man inte riktigt kan ge sig ut o träffa folk eller vara ute och leka. Det är inte helt lätt att aktivera en snart 2-åring hemma. Men en tur till mamma för lite kaffe och utskrift av sånghäften har vi hunnit med innan dom små somnade för en liten middagslur.

Nu ska jag slita mig från tangenterna och försöka få ordning här hemma medan dom sover.

Ha en riktigt skön midsommar!

Och till alla mammor och pappor där ute.... förhoppningsvis släpper www.interiora.se ett nytt varumärke nästa vecka som i alla fall jag kommer att shoppa av. Så håll ögonen öppna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem funkar när man inte får sova. Jag blir hemsk. Just nu är det en liten söt Amadeus så väcker mig på natten för att han är kissenödig. Men han är duktig för han väcker ju mig faktiskt. Vill bara önska er en trevlig midsommar