torsdag 17 juni 2010

Lille sjukling och picnicktips från Interiora

.
Sjukstugan fortsätter. Felix är fortfarande inte riktigt frisk. Har dragits med feber till och från i en veckas tid och har en hosta som får mitt hjärta att brista. Han hostar tills han kräks och sen gråter han en skvätt efteråt. Förmodligen har han jätteont i halsen av allt hostande.

Vi var en tur till farbror doktorn för att kolla att allt var okej, på inrådan av BVC sköterskan som vi var på besök hos tidigare. Doktorn trodde att det var ett envist virus som bitit sig fast och att vi inte kunde göra så mycket mer än ge honom smärtstillande. Stackars liten.

Annars ägnas dagarna åt det man gör när man är mammaledig... Ligga i soffan och äta praliner!
Njää, kanske inte riktigt så, plocka och plocka. Har äntligen kommit igång med att gå långpromenader. Tarrak är riktigt nöjd med mitt nya liv, nog för att han har fått sina promenader innan med dock inte med matte. Nu ska jag bara sparka igång mig när det gäller träningen också, hundträningen alltså.

Och så för att göra lite reklam så upptäckte jag att interiora.se säljer denna fina kylbag från Queen Anne som jag varmt kan rekommendera. Fick den själv i sommarpresent från jobbet för något år sedan och jag har flitigt använt den. Tar knappt nån plats alls när man är klar med den. Perfekt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars Felix. Hoppas han repar sig snart. Är det säkert att du inte ska ha en miniTarrak. Jag är lite trött på valpar just nu. Vet du ingen som vill ha en bra träningskompis. Kram Anki