måndag 28 juni 2010

Out of fas

.
Ur fas!
Så kan nog mitt liv sammanfattas just nu. Jag kommer aldrig ikapp mig. Har massa borden och måsten som bara blir liggande. Men idag bestämde jag mig.... SKIT SAMMA! Livet får väl vara ur fas ett tag då. Barnen växer väl upp och blir mer självgående om några år och då får jag väl ta tag i städet, trädgården och det sociala livet ;). Har åkt på en förskylning med som gör att jag liksom inte orkar göra något mer än mata, rapa och byta blöjor på bååårna. Japp, så får det vara!

Ser fram emot helgen då jag tänkt att åka utan ungarna på Rydautställningen. Det är porr för småbarnsmorsor det. Hoppas på att springa på en och annan bekanting och nån borde man väl känna igen runt aussieringen... nån som ska dit?

Lägger upp en liten bild på våran Buddha (eller Peter Harrysson som svärfar säger). 6 veckor och bländar av såna fantastiska leenden att man förlåter hans annars lite gnälliga sätt alla gånger!

Fler bilder finns på fejsbokk!

5 kommentarer:

Sandra sa...

Jodå, vi lär synas runt aussieringen på lördag. Men lite besviken för att du inte tänkt ta med lillplutten är jag förstås...

Anonym sa...

Grattis till store Leo på namsdagen. Kommer inte till Borås. Ha en himla trevlig dag. Hm Amadus är fortfarande kvar. Är du heelt säker på att du inte ska ha en miniTarrak? Kram

www.segerstorpshundar.se sa...

Underbare lille Felix! Ett stort grattis till Leo på namnsdagen! Kramis

Helena F sa...

Vilka goa små kinder! Han verkar vara en rejäl bit Harrysson ;)

Agnetha sa...

Så, du tror att man får mer tid när barnen växt upp? Dream on!!! Då har du passerat magiska 40-strecket och helt plötsligt finns liksom ingen tid kvar... Vete f*n var den tar vägen, men den är bara borta, väldigt, väldigt borta. Förmodligen finns den på samma plats som "ork" och "lust", för de är också - just det - borta! :P

Jag tycker Buddha är söt. Även i bebisform. :D

Ha det gott (och skit i måstena - de kan "nån annan" ta...)