torsdag 6 augusti 2009

GAAAH... datorhaveri

.
Jag hade en liten krisstund här igår morse när jag upptäckte att datorn inte ville samarbeta med mig. Hypeventileringen var nära, datorn var inte så noga med men alla bilder... ALLA BIIIILDER!!! Nu har jag sån tur att jag lever ihop med en "data-nörd" (flåt älskling) som har data-nörd vänner. Så igår kväll/natt "opererades" datorn, den fick en pacemaker och allt gick att rädda.

Vi åkte hem till Pia och William för att lite senare gå ner till stranden och plaska i vattnet (läs barnen gjorde det medans vi tittade på). Idag blir det också stranden tillsammans med mamsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

:o) Härligt med pacemaker - då lever den nog länge till. Men lägg nu alla bilderna på en extern hårddisk....för säkerhets skull.

Men inget ont som inte har något gott med sig. Tack för trevlig pratstund :o)

Kramar Annelie