tisdag 11 augusti 2009

Klippt var det här...

.
Redigerat en stund efter det publicerades...

Jag gillar dagar som denna. När man hör regnet smattrande mot rutan och man bara kan smyga omkring hemma med mysdressen på sig.

Började dock morgonen med ett besök hos min kära frissa Anna. Vad skulle jag göra utan henne. Hon klippte mig en hiskeli massa. Men inte kortare utan bara tunnare. Jag har ju som bekant begåvats med en maaaaan som inte är av denna värld och nu hjälpte Anna mig att bli av med massor.

Vi kom överrens att jag skulle komma till salongen varje morgon för att få håret tvättat och iordning gjort. Det efter att vi varit på gymmet nedanför och tränat en timme innan... en härlig dröm som givetvis inte går att genomföra.

Jag har gjort några tappra försök att röja i mina köksskåp men det är inte helt enkelt med ett troll som är inne i en klängig period just nu. Han är överrallt där han inte borde. Men nu har han somnat så jag ska ta o koka mig en kopp svart och sen fortsätta med skåpen.

See ya

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag har ju som bekant begåvats med en man som inte är av denna värld och nu hjälpte Anna mig att bli av med massor."

Att du har en MAN som inte är utav denna värld vet jag ju, eftersom det är jag.. Men vad hjälpte Anna dig att bli av med egentligen? ;)

Tytti sa...

Dig hjärtat får inga Annor hjälpa mig att bli av med.. du är ju en keeper ;)