måndag 24 augusti 2009

Helgen...

.
Jag ska aldrig mer åka hemifrån och lämna min lilla bebis. Gud vad jag har saknat lilletroll, saken blev ju inte lättare när vi hade världens näst sötaste bebis vid vårt bord under bröllopsmiddagen. Han påminde lite om trollet och jag fick lägga band på mig själv för att inte stjäla honom och pussa ihjäl honom.
Förutom saknaden så har det varit väldigt lyxigt att vara barnledig. Vi har haft det jättebra och lite väl bra på efterfesten som höll på till morgonkvisten. Men men... två par som sällan är barnlediga får se till o passa på ;). Tack L och C för många goa skratt och tusen tack till brudparet för att vi fick vara med på er stora dag. Ni var så vackra och festen var trevlig med kul sällskap.

Veckan som kommer att ägnas åt i huvudsak hundträning. På fredag är det LK 3 och lördag den 5 sept ska vi ut i högre klass. Så det ska väl hinnas med en hel del träning. Idag står upplet på schemat men jag ska även försöka harva runt med lite lydnad också

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer kanske att åka till Mark eller Borås eller Elfsborg någon dag i veckan (dagtid), troligen onsdag. Kanske kan vi stråla samman då? Ska fråga Nina också.

kram Annelie

Anonym sa...

....eller kanske torsdagsträning?

Kram Annelie