onsdag 19 augusti 2009

Känsliga läsare varnas!!!

.
Känner mig på blogghumör idag så jag ångar på.

Jag, mor och Trollet har varit på djurparken, så här glad blev han när jag berättade att vi skulle åka dit imorse.


Väl på djurparken fick vi bevittna KÄRLEK!!! Djurskötarna flockades dom med för att fota och dom var exalterade. Jag hoppas att det var för att det händer så sällan att dom parar sig och inte för att dom just parar sig. Men om 16 månader vet vi om det tog sig....

Sen träffade Leo sin kusin (på pappas sida)...
Dags att åka hem och sova middag....












5 kommentarer:

Agnetha sa...

Sött och snusk i en salig blandning. Jag borde nog ha följt din varning, jag är ju som bekant o-e-r-h-ö-r-t pryd... eller hur det nu var. ;)

Kram

Martina sa...

16 månader!? Stackars mamma noshörning. Eller med tanke på Peters benämning på din graviditet så kanske vi ska säga stackars pappa noshörning, haha! ;)

Erika sa...

Höpp Höpp Höpp du, på pappas sida? Jag skulle nog vilja säga att efter jag sett bilderna så träffade han Temonensidan av familjen med. Riktigt mysigt vad dina släktingar gör framför kameran Tytti ;)

Erika sa...

Höpp Höpp Höpp du, på pappas sida? Jag skulle nog vilja säga att efter jag sett bilderna så träffade han Temonensidan av familjen med. Riktigt mysigt vad dina släktingar gör framför kameran Tytti ;)

Erika sa...

Hahaha neee gud vad äckligt. Kom igen killen du klarar det :P Var de runt 17 års åldern med eller? haha