fredag 11 september 2009

Bäkk in bissniss

.
Friska och krya!

Äntligen kan vi ge oss ut och umgås med lite folk. Var på Maxi strax efter 8 för att klara av kvällens maträtt som blir Tacogratäng. Ett recept som jag ska prova efter att ha hittat det på Mor-Mias blogg. En inspirerande blogg för matälskare... tyvärr är jag inte matlagningsälskare men men, ibland är det kul att prova nåt nytt och Mia har absolut maträtter jag vill prova.
(Bilden är från Mias blogg)

Men innan kvällens gratäng så ska vi till Elfsborg för lite träning med Svenljungaborna. Annelie och Annelie ska få stå grupp har jag tänkt för det är där vår lydnad brister som mest. Sen kan jag behöva hjälp med kommendering också.

Imorrn ska han få vila sig i form. För på söndag smäller det igen. Ska bli spännande att köra på hemmaplan igen.

Trevlig helg!

4 kommentarer:

Broder Blå sa...

Vi håller tummarna!

Kram

Anonym sa...

Taccogratäng är mums *vet*!

Tack för att vi fick låna din ljuva stämma så mycket idag. Ses imorgon!

Pussa på Leo!

Kram Annelie

Anonym sa...

Sitter här och väntar spänt på sms eller samtal för att få veta hur det går för er!
Kram Annelie

Mor-Mia sa...

Tack för snälla ord ang. min blogg!
Hoppas att tacogratängen var till belåtenhet ;)

Ska bli spännande att höra hur det gick för er på högretävlingen!

Kram Mia