måndag 21 september 2009

Kräks...

.
Jag mår riktigt illa!

Jag och trollet var och handlade hos konkurrenten idag. Omväxling förnöjer sägs det ju.
Vi hade tråkigt och eftersom Maxis nonfood avdelning är liiiten så passade vi på att botanisera på den andra butikens pryttlar. Leo satt och tjöt förnöjt när vi sakta rullade förbi alla leksakerna. VILL HAAAAAA sa han om än på sitt eget lilla speciella sätt.

VILL HAAAA.... var precis det jag sa när vi gled förbi godishyllorna. Funderade ett tag på en 200 grams chokladkaka men sansade mig och tog en liten godispåse istället. Den har jag nu ätit upp. Inte riktigt hela men snudd på och därför mår jag illa. Jag kan inte minnas sist jag smällde i mig såna mängder karameller. Nä, det hade nog varit bättre med chokladen för den blir jag inte illamående av iaf :P.

Så intressant liv lever jag just nu. Nån träningslust har jag inte sen vår senaste tävling som gjorde lite att luften gick ur. Jag hamnar alltid i en svacka när vi har tränat och tävlat massor. Så nu vilar vi oss ur svackan och kommer igen med nya krafter om ett tag. Ska upp till klubben på onsdag och kanske även upp till planen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bara otränad. Jag skulle ALDRIG bli ilamående av en lite påse godis :) Men så är jag bra på att träna på det också :) Slå en signal om du vill prata bort en stund.
Kram Annelie

Anonym sa...

trodde det kanske berodde på "nr 2" kanske var på G ? (illamåendet) :-)

Tytti sa...

Jag brukar säga att jag ska göra nr 2 när jag ska skita *skrattar*!

Och nä... illamåendet berodde helt på godisfrosseri!

Anonym sa...

Du, nu sitter jag här och äter en dubbelnougat..*mums* :)
Kram

Hedblomskan sa...

Hihi!! MUMS!! Hade gjort vad som helst för lite godis nu...
Duktiga lilltrollis.. Går ju nu=) KUL KUL!!! Vad sa vi.. K-berg på Måndag, eller har jag drömt detta=/
Kramiz