måndag 28 september 2009

Speed shopping

.
Igår kl 12 kom jag på att jag skulle dra med mig La familia till IKEA. Sagt och gjort, in med pojkarna i bilen och så drog vi iväg. Leo har ingen bokhylla i sitt rum och det MÅSTE man ha faktiskt så det var målet. Eftersom vi badar kl 15 så var det liiite knappt om tid. Men helt i Peters smak. Dryga halvtimmen hann vi spendera på varuhuset och som ni själva fattar så blev det inte så mycket onödigt med oss hem.



Men Tarrak fick i alla fall en leksak. Han är så barnsligt förtjust i dom här femkronors leksakerna. Det gör gott i hjärtat att se hans glädje när han rusar runt i lycka med en fånig leksak i munnen. Gårdagens träning gick kanonbra med prylen som belöning.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Klart Leo ska ha bokhylla! Och klart Tarrak ska ha leksaker :) Men en halvtimme på IKEA? Alldeles för kort tid om du frågar mig - P-O å andra sidan skulle nog tycka att det var en halvtimme för länge :)

Jagochgrabbarna sa...

Vilken fin, vi köpte också av den serien. Vi stannade betydligt längre än 15 min och det sved i plånboken. Man blir ju knasig av alla prylar men nu står barnrummet färdigt :-D

Agnetha sa...

Precis den bokhyllan har vi också - i badrummet. :D
Vi köpte dock dörrpar x 2 och efter lite pysslande och borrande av nya fästen för dörrar till övre delen (av outgrundlig anledning tycker de att man enbart ska ha dörrar nertill...) så blev den ett jättebra utrymme för handdukar och badlakan (nertill) och parfymer, deo, hårspännen, schampoo, rakhyvlar och annan bråte (upptill). Så, nu vet du vad du kan ha den till när Leo säger: "Jag vill inte ha nån jävla bäbishylla i mitt rum!". ;)

Kram

www.segerstorpshundar.se sa...

Så det är så man skall shoppa för att pengarna skall räcka... Med vår kassa just nu skulle vi nog klara 10 min;) Kram

Mor-Mia sa...

Förstår att herrarna i sällskapet måste ha varit väldigt nöjda med den "speed shoppingen".

Jätte fin bokhylla och söta små djur till prins Tarrak ;)