tisdag 8 september 2009

Sjukstuga

.
När Robin var liten och var sjuk så var han lugn som en filbunke. Han låg i soffan, tog det lugnt, sov och gosade. Det var tider det. När trollet är sjuk så tar han det INTE lugnt. Han grejar och fixar precis lika mycket som vanligt. Skillnaden är att han har 39,6 i feber och BORDE ta det lugnt. Men men... nu sover han i alla fall och jag hoppas att han får sova ordentligt nu så han orkar röja igen ;).

Idag har Tarrak en vilodag från allt som har med träning att göra. En promenad har han fått och det är väl det enda som kommer att hända idag (jo han ska få komma ut o rastas fler ggr idag).

Idag har jag också en vilodag tror jag. Från allt som har med hushåll att göra. Jag ska bara ägna mig åt sjuklingen och mysa med honom. Imorrn kör vi så det ryker igen.

Inga kommentarer: