lördag 5 december 2009

Gnälligt värre

.
Varning för Gnällinlägg!!!

Idag har det varit en tycka-synd-om-mig-själv-dag. Jag har ingen som helst anledning till det egentligen men ibland blir det bara så. Jag har kännt mig ensamnast i världen, ful, tjock och tråkig. Ingen bryr sig om mig, ingen älskar mig bla bla bla. Jag var och tröstshoppade för alldeles för mycket pengar vilket skapar ångest också! Ni vet.... alla har väl kanske såna dagar och dom är inte roliga.

Peter är iväg och bowlar med kompisgänget. Jag hade bestämt sen innan att jag inte skulle gå med utan ville vara hemma med trollet. Idag kände jag givetvis för att gå med men då han var sjuk igår så kändes det inte aktuellt med att skaffa nån barnvakt. Peter erbjöd sig att stanna hemma men nope, han hade sett fram emot det här och jag sa faktiskt att jag skulle vara hemma.

Nu har jag lagt Trollet (som inte visar några tecken på att ha varit sjuk för utom att han inte har nån matlust), ska surfa fram till Robinson då det blir te och macka och 3 jacky chokladpudding till efterrätt... dom ÄR faktiskt jättesmå! Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på en må-bra-film och hoppas på att morgondagen blir bättre. Då ska jag baka lussekatter UTAN saffran i. Me like!

2 kommentarer:

Anonym sa...

MEN idag är det uppåt hoppas vi :-) lucktar inget än? fösenat eller sovmorgon?
Ingo

Anonym sa...

Usch och fy för såna dagar :( Chokladpuddingarna gjorde nytta hoppas jag. Tror och hoppas att idag är en bättre dag.
Kramar Annelie