söndag 6 december 2009

*URK*

.
När man tror att båtten is nådd så går det att komma längre ner.

Leo hade kräksjuka i fredags och det var riktigt synd om honom. Inatt vaknade jag av att jag inte mådde riktigt hundra. Kunde inte somna om och efter ett par timmar satte det fart ordentligt. Så nu är jag lite lättare och lite tommare. Men men, det verkar som det börjar ge med sig. Har inte kräkts sen eftermiddan så vi håller tummarna. Nu är det Peters tur må kass.... bara en tidsfråga när han ligger dubbelvikt över toan.

Så kul har vi det här hemma :P. En snabbrastning och sen blir det film för hela slanten.
Imorrn tar vi nya tag.

Hoppas ni andra mår bra!

PS. Blev inga lussekatter bakade idag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och fy! Men du....NÄR botten är nådd har du i alla fall fast mark under fötterna :)

Tur att du inte bakade lussebullar - ingen hade vågat äta dem :)

Japp, ring mig imorgon när du vill och kan.

Kramar Annelie

Anonym sa...

Stackars er. Finns knappast nåt värre. Men du måste se till att vara frisk imorgon. Så krya på er nu./Anki,Siri,Vilda

Agnetha sa...

Men, Muminmammor brukar ju vara glada! Lite smått oroliga för alla i sin omgivning, men... Åh, nu kom jag på: Det är CHOKELA'PUDDINGEN som gör det!!! :D

Duktig flicka som bakar lussekatter utan saffran. Me like. ;)

Kram på dig.

Agnetha sa...

Hm, undrar varför min kommentar ovan hamnade i det här inlägget, när det egentligen hörde till "Chokladpuddinginlägget"... :o

Hur som helst - krya på er!

LANTHUNDEN sa...

Stackars Leo, stackars Tytti!

Vi tänker på er:)
Kram

Anonym sa...

Usch å fy! Kräksjuka är inget att ha.

Såg lilltrollet när han var å friserade sig i veckan, man kan säga som så att klippa sig var inte hans grej :) pappa hade fullt upp :)

Kram Satu