lördag 12 december 2009

Grattis och lusse

.
Först och främst...

Ett jättegrattis till Lojocas kennel som begåvats med 7 små underverk som jag är mycket stolt gudmor till :P.

Idag har jag och Peter handlat julklappar. Utan lilletroll som fick umgås med farmor och Kjell. Det blir liksom enklare då. Så nu är julklapparna nästan klara. Det visade sig att mor och vi hade köpt samma sak till Leo så vi lämnar tillbaka vår och köper något annat istället. Givetvis kan jag inte skriva vad vi köpt ifall Robin eller Leo skulle läsa här!!!

Efter shoppandet åkte vi ner till stan för att deltaga i det traditionella lussefirandet. Borås BK är ju med i luciakortegen med en egen lillucia som dras av hundar. Många sköna mattar, hussar och hundar slöt upp och bilder hittar ni i mitt fotoalbum.

Tarrak var SÅ DÄR nöjd med sin utstyrsel... men det lockade till många goa skratt på torget. Och han viftade faktiskt på svansen mest hela tiden.


Efter ett par varv på torget åkte vi hem till oss för att fika med Tanja, Tanja och Tobias. Glögg o lussekatter för hela slanten.

7 kommentarer:

Ninni sa...

Söte Tarrak! *L* Vi vill oxå vara med i ett sånt där STORT Luciatåg, men "varghybriderna" kanske passar bättre på Hässleholmen ;)

Ninni

Anonym sa...

Det var den sötate Rudolf jag sett!! Ses imorgon.
Kram Annelie

Linda, Jojje och Milou sa...

Får väl först säga: GRATTIS till gudmor till de 7 små krabaterna!!!!Åh va söt Tarrak e i sina små horn!!! Vart har du hittat de??? Sånna skulle jag vilja ha till nästa år eller kanske redan nu till jul på Milou...
Gud vilka fräcka kort på badpojken i förra inlägget...COOLT!!!!
Ha en fortsatt trevlig luciakväll!!
Kramar Linda, Jojje och Milou.

Agnetha sa...

Ahhhhh, den SÖTASTE RUDOLF I HELA VÄRLDEN!!!
Åh, bästaste Tarrak, vad du e go. :)

Kram på er.

PS. Såg att du redan varit i valplådan... FUSK! ;) DS.

Anonym sa...

Tack för besöket. Tur att du hade valparna att gosa med då jag fortfarande kände mig trött och tom i huvudet efter en helg med bara sex timmars sömn.

Kram till Gudmor från vappisarna och mig //Annelie

Helena sa...

Sänder våra tankar till stackars Tarrak som vars matte skämt ut på Borås gator :)

Ok, lite söt var han väl. Syrran börjar bli rund om magen och ligger mest och sover.

Anonym sa...

snygga pjucks !