måndag 12 juli 2010

Akupunktur...

.
Idag har Buddhisen fått sin första akupunkturbehandling. Ska bli spännande att se om han är en utav dom 97% av barnen som blir hjälpta av behandlingen.

Vi fick jättebra information av Marianne Reinthal om vad behandlingen innebär. Och den där komjölksfria dieten kommer nog att gå galant. Det finns ju massor man kan äta :P. Jag trodde att Felix skulle skrika när hon stack in nålarna men inte ett knyst sa han den tappra lilla pojken. Ikväll har han "släppt väder" som en hel armé så vi får hoppas att han pruttat ut det onda.

Nu har han somnat så gott i sin egen säng så jag ska passa på att krypa ner i min egen så jag kan få sova i vilken ställning jag vill en stund.

Fridens liljor!

3 kommentarer:

www.segerstorpshundar.se sa...

Vad skönt att behandlingen gick så bra. Håller tummarna att det magonda försvinner. Kram på er!

lojocas sa...

Hoppas det hjälper! Akupunktur ÄR fantastiskt!
Kramar

Anonym sa...

Åh vad skönt att det går åt rätt håll med Felix lilla mage, hoppas verkligen att han slipper alla dumma pruttar!

Har fått inside info om att det är mamma/hund date på G inom en snar framtid så håll ögon och öron öppna ;0)

Kram