lördag 31 juli 2010

Läggning

.
Ikväll var det min tur att prova på att lägga Trollet. Igår blev det ju ett antal ggr som han var tvungen att springa upp... ja liksom bara för att han kunde. Idag testade han en gång, jag lade tillbaka honom och vips så lade han sig till rätta och somnade. Vilken goding!

Den lilla var det värre med.... 1 timma kämpade han innan vi (föräldrarna) vann. Så nu sover dom gott båda ungarna.

Sitter och funderar på hur jag så småningom ska lägga upp träningen för Tarrak, det börjar suga i den tarmen lite nu.... får fundera lite.

2 kommentarer:

lojocas sa...

Gott att ni kan vara så ståndaktiga - jag har alltid varit dålig på det....

Kul när träningssuget börjar komma tillbaka - saknar mina träningskompisar.

Ang. förra inlägget: Så synd att Unos djur inte var öppet. Jag var där en gång för 100 år sen ungefär och det var fantastiskt!!

Synd att du inte kunde komma igår, Spira var en riktig godbit.

Kramar

Martina sa...

Nu var det länge sedan jag kikade in här *f'låt* så jag hade en del att läsa ikapp. Ska bli kul att ses på din 23-årsfest nästa vecka! :)