onsdag 1 april 2009

Bååårn bååårn och lite hund

.
Vilken härlig mammagrupp jag har hamnat i. Eller ja, mammagruppen är slut men vi har fortsatt våra veckoträffar. Idag var vi 8 st som fikade hemma hos Linda och Edith, kaffe och supersmarrig kladdkaka bjöds vi på. Nästa vecka är det Erica och Elvira som står för "lokal". Ev blir det en träff även nu på fredag för promenad ner till stan men jag får se om jag inte åker upp o tränar lite hund istället.

Ikväll blir det hundträning men inte med min egen (så mycket iaf). Har hand om onsdagsträningen på klubben. Vid sånt här väder brukar det bli rusning upp på plan och det är inte lätt som ensam instruktör ha hand om 20-30 ekipage. Jaja, jag får väl hitt på nåt.

Imorrn är det mina vanliga kursares tur, fredag ev egen träning, lördag heldag med kurs för Dagge och söndag träning för söndagsgänget. Mycket hund i veckan.
Mina vackra prinsar...

2 kommentarer:

Annelie sa...

Vilken härligt hundig vecka! Hmmm...när ska du hinna kämma in ett besök hos mig i ditt fullspäckade schema?
Kram

Sandra sa...

Snacka om att få fart på hunderiet efter "lågvattentid"!!!