lördag 18 april 2009

Fullt upp

.
Idag har vi varit på språng mest hela dan. Vi började med en fika på Boda vårdcentral där syster min jobbar. De hade öppet hus så vi ville visa vårt intresse. Förmodligen byter jag vårdcentral nu när man kan göra aktiva val. Och ev byter jag BVC till trollet också, till samma BVC-sköterska som Robin hade.

Efter det for jag, Trollet och mamma på loppis. Jag hade spenderbyxorna på mig och inhandlade en stor tavla med en ängel på (vi får se vad Peter säger när han ser den) för 50 spänn och 3 små söta silverfat som man kan ha använda eller oanvända tepåsar på eller liknande.

Hem för lite lunch efter loppis och en tupplur för lille-troll. Nu är vi precis hemkomna från Pia och William. Fika på altanen... gött.
Nu väntar take-it-easy innan trollet ska nattas och jag får sjunka ner i tv-soffan för lite robinson.
Mannen är på svensexa och lär väl drälla in nån gång på natten.

1 kommentar:

Carina sa...

Jättefina loppisfynd:) Byta vårdcentral? Hoppas att du inte tänkt dig Boda, eller att de gjort en ordentlig face up och har skaffat sig annat än stafettläkare. Ledsen Tanja för kritiken:(