måndag 13 april 2009

Mor o son

.
Jag och Sötaste Trollet


Fotograf: Sofia Christiansson

7 kommentarer:

Saga sa...

Jag har snokat!!! JÄTTEFINA =)

Martina sa...

Vilken jättefin bild! Vad fina ni är båda två! :) Bilderna på Sofias blogg var ju helt underbara! En så duktig fotograf hade nästan jag vågat stå som modell för också, haha.

Anonym sa...

gud så fint. såå roligt att ha så fina bilder

sonja

Malin sa...

Hej på er själva! Så himla fina bilder på er,är det dyrt och ta såna? Verkligen jätte fint! Den rosa skålen är helt ljuvlig, den finns på Trandaredsblomsterbutik,kostar 149 kr, och nu har de fått in lasangeformar i samma som jag bara måste ha =)
Vi får ses när vi e friska igen! Kramis Malin

LANTHUNDEN sa...

Roligt att du är nöjd!

Han är ju sååå bedorande, bebis nog att pryda ett blöjpaket tycker jag allt;)

Nu ska jag försöka samla de få hjärncellerna som inte förbrukades under ammningsperioden och komma ihåg att at med minnet till dig på torsdag!

Trevlig dag!
Kramar

Malin sa...

Hej,hitta du nån skål idag? Jag ska ner imon och se om de fått in nått nytt,dom har så mycket fint till lagom penning oxå! Kram till er!

Anonym sa...

Hej Tytti!
Kikar in i bloggen ibland men är dålig på att kommentera. Men nu måste jag bara säga att bilderna på dig och Leo är alldeles alldeles underbara!! Helt fantastiska jue, vad roligt med en kompis som är så duktig på att fota (och vilka tacksamma objekt att föreviga:-)). Kram//Tanja (Lovis matte)