onsdag 8 april 2009

Pappa status

.
Jag och Trolls har varit hos pappa/morfar på sjukan idag igen. Var med när läkarn gick ronden så jag kunde berätta för honom hur allt var. Och allt var enligt planerna. Operationen hade gått bra och dom hade tömt huvudet på vätska så trycket mot hjärnan minskade. Pappa säger själv att han mår mycket bättre.

Nu får han vara uppe och röra på sig, äta och skita. Vad mer kan man begära. Jag halvt om halvt lovade att hälsa på även ikväll. Jag själv skulle få nippran om ingen kom och hälsade på mig när jag låg inne. Hans sambo är sjuk så hon kan inte hälsa på. Man kommer varandra liksom närmare när det blir så här.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att han mår bättre - en krya-på-dig-hälsning från mig får du gärna framföra.

Vad sa du? Om jag har packat färdigt? Näää, inte börjat ännu. Om jag har hämtat passet? Nää, imorgon. Om jag växlat penger? Nä, imorgon. Allt det andra då? Imorgon...efter att ha jobbat inatt....Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det och hinna allt. Ska dessutom handla och städa också :) Jaja, jag vet i alla fall att jag INTE ska sova imorgon efter jobbet. Kanske lika bra det? Då kan jag somna sött när Nina anlänt vid 8-9 tiden imorgon (torsdag)kväll och sova några timmar för vid 4-tiden på fredag morgon bär det av.

Glad Påsk till er alla!

Massa kramar// Annelie

Saga sa...

Åh vad turbulent! Jag får ont i magen när sånt här händer *styrke kramar till dig*

Stor kram!

Sandra sa...

Skönt att pappsen mår bättre! Och visst kan de tristare tiderna föra oss närmre, ta vara på det!

Kram och Glad Påsk!!

www.segerstorpshundar.se sa...

Vad skönt att din pappa mår bättre igen! Kram till er alla!

Anonym sa...

iloinen pääsiäinen
till er alla
önskar påsktuppen