tisdag 26 januari 2010

Bajstroll!

.
I torsdags fick trollet sin andra nöff-nöff spruta och natten mellan fre-lör kom febern. Feber även på söndagen så igår fick han umgås med mormor, feberfri. Idag var det då dags att lämna honom på dagis på "riktigt" för första ggn och själva lämningen gick enligt pappan hur bra som helst. Dock ringde "fröknarna" redan kl 8 och sa att han hade, tja hur säger man detta lämpligast, skitit diarré redan 2 ggr. Vi avvaktade för att se om det gick över men kl 10 stod jag på dagis för att hämta hem bajstrollet. Så det var dagens bajsinfo från Vilogången.

Jag hoppas bara att det är sviter från förskylningen för nån magsjukesläng igen har jag inte lust med. Nu har han somnat så riktigt pigg o kry är han inte. Vi får väl se hur vi löser morgondagen. Kanske kan fjäska lite med mormor och se om hon kan förbarma sig några timmar. Hon trivs väldigt bra med trollet så det ska nog inte vara några problem.

Så här söt är han när han är nybadad och leker Hugh Hefner.
Han älskar sin badrock och har den på sig även när han inte har badat, igår gick han omkring med badrocken hela kvällen.


2 kommentarer:

Agnetha sa...

Ett riktigt skitinlägg! :P

Jag tycker dock att bajsungen är bra mycket sötare än gamle gubben Hefner. Trollet är ju skitsnygg... ;)

Anonym sa...

Vilken härlig min han har! Charmtroll!
Kram Annelie