onsdag 13 januari 2010

Duktiga jag....

.
Idag kommer vår nya spis... hoppas vi. Det har varit lite förseningar i leveranserna då dom hade skickat en 48 cm!!! bred spis först, hmmm hade nog sett kul ut i vårt kök. Frågade Peter igår vad det var för märke för det har jag glömt bort, och det hade han med. Så vi hoppas att vi får den vi beställt för vi virrpannor har ju inte riktigt koll på nåt. Är ju inte så märkesfixerade.
Leos andra dag på dagis hade gått bra den med. Peter skickade ett MMS där han satt och ritade med en kompis och blödig som jag är fick jag tårar i ögonen. Sen hade han suttit 10 minuter i "sin frökens" knä och tittat på pippisarna. Stora killen!

Tarrak får sig ett pass på kvällarna med klickern. Har börjat om med fjärren och tänker nöta in skiftena så dom sitter innan jag hastar vidare. Endast ett skifte per träningstillfälle och det håller jag benhårt på. Körde även lite framåtsändande. Det är ju ett evighetsmoment som jag nån gång kunna hoppas få bra poäng på... skam den som ger sig. Nu behöver jag tips på vad mer jag kan träna när det gäller 3:ans moment ute på våra promenader... alltså utan några som helst pryttlar till hjälp?? Så shoot... give me tips!

En liten bild med grönt att längta till...

Och för er som missat... gå in här och titta under valpar... Arelids.

3 kommentarer:

saga sa...

Åhhh härligt med grönt!

Kram kram

Sandra sa...

Ärmlöst och ljusgrönt i naturen... Och en superladdad hund i glatt arbete. Kan det bli bättre??

Agnetha sa...

Och jag gråter nästan när jag ser din bild - kortärmat och grönt = värme *byltar på mig 18 tröjor, vantar, mössa, extrasockar och jacka och går ut på en synnerligen kall promenad* ...