lördag 30 januari 2010

Gött o leva

.
Igår fick jag Köttfärspaj till Let's Dance och idag får jag Potatisgratäng med ryggbiff till Robinson. My life is gooood!

Imorrn blir det ev pulkaåk med vänner och ungar, fika med farfar och bonusfarmor, "baby"sim. Ett trevligt sätt att tillbringa en söndag enligt min mening.

Jag jag förresten nämnt att jag är kär?! Jag är såååå kär i lilla Gazell som bor hos Annelie på Lojocas! Och lilla Gazelle är kär i Tarrak, det hade varit drömmen att kunna ta hem det lilla grynet men tyvärr så räcker min tid bara för en fyrbent i huset. Men drömma kostar ju inget.

Se bara på den här ljuvliga lilla varelsen....

3 kommentarer:

lojocas sa...

Jag tipsade Malin som ska ha Loke (Max) om blogspot (för jag hade för mig att det var smidigt med bilderna)för en stund sedan och vips så fick han en egen sida :) Se här: http://lokemalin.blogspot.com/

Kram Annelie

Agnetha sa...

Nu har jag ju inte träffat Tildas nya smågryn, men den där lilla damen förälskade jag mig i redan på de första bilderna. Hon är bara sååååå söt och uppenbarligen är hon lika trevlig också. ;) Lycklig den som får dela livet med henne.

Jag var ju oerhört förälskad i Valle när han var liten. Och någon gång i livet ska jag ha en röd aussie, prickig eller solid och helst en liten prinsessa. ;) Jag skulle kunna betala mycket för Lovas lilla röda, men jag har definitivt inte tid. :( Men kanske, kanske att den lilla "bohemen" får en duktig och stilig pojkvän och själv blir mamma en dag, då.... ;)

Kollade förresten in ert hus från utsidan i dag och gick omkring i kvarteret en stund. Det ser verkligen jättetrevligt ut! Nä, jag var inte i Borås - jag var på gatuvandring på hitta.se!

Ha en trevlig fortsättning på helgen. Kram.

Anonym sa...

Ja du Tytti. Visst är hon underbar. Tänk bara när Tarrakbarnen kommer. Hur ska du kunna stå emot? Vi ses väl i veckan. Lutar åt tisdag första gången om hon följer förra gångens kurva. Kram. Vi ses